Hanımlar merhaba , alt karın bölgemde acı hissediyorum . Oturup kalkarken çok canım yanıyor . Dokundugum zaman herhangi bir ağrı sızı yok ama hareket ettiğimde acıdan kivraniyorum resmen .Önceki muayenemde doktora sordum normal rahim büyüdüğü için dedi ama sizlerin de böyle mi ?