Nur4561 Kızlar dün doktorum çatı muayenesi yaptı doktor odasından çıktığımdan beri o kadar çok ağrım var ki canım çok acıdı hala yürüyemiyorum ayakta duramıyorum. Dinlenince geçiyor. Çatı muayenesi sonrası benim gibi olan var mı 😢 ve çatımın çok dar olduğunu, haftaya tekrar çatıma bakacağını söyledi (38 haftalık olacak haftaya) gerçekten bir haftada ne değişecek tekrar yaptırmak istemiyorum bilgisi olan var mı bi haftada değişir mi ?
eminebzkrtt Nur4561 benim de sancım olduğunda yatış verdi o zaman baktı hem ebeler hem doktor belirli aralıklarla sadece regl ağrısı gibi ağrı oldu sonrasında o da 5 dakika falan sürmüştü 🙈 öyle aman aman bi ağrı olmadı
Elzem07 Nur4561 ay askım geçen gece bende acile gittim aynı şekilde 37 de ebe alttan baktı çığlık attım eşim dısarıdan (uzakta) duymuş. Doktor da bu hafta ben bakacağım dedi bende istemiyorum cok acıyor cok korkuyorum. 2 gün sızladı alttan baktığı yer aşırı acıdı benimde 😞😞😞
Nur4561 Rana26 çok geçmiş olsun kaç saat geçti hala ağrım var kalkamıyorum özellikle bebek aşağıdan hareket ettiğinde çok acıyor sizin de öyle mi :(
Zynp_ese55 Bende bugün yaptırdım canım normal doğuma uygunsun dedi doktor ama yaparken canım o kadar çok acıdı ki bağırdım acıdı yani bu kadar berbat bişey olduğunu bilmiyodum bu böyleyse doğumu nasıl yapıcam ben ya
Afro-dit Zynp_ese55 çatı muayenesi bu kadar zor mu gerçekten doktor bana da yaptı ama ben ne acı ne ağrı hissettim
Feriideklc Zynp_ese55 aynı şeyi bugün ben düşündüm 😭 ayrıca bende kanama oldu doktoruma söyledim normal olduğunu söyledi ama hala tedirginim
Nur4561 Zynp_ese55 ya evet gerçekten çok sinir bozucu bi şeymiş ama senin çatının normal olduğuna çok sevindim kolay doğumların olsun inşallah
Zynp_ese55 Afro-dit kişiden kişiye değişiyo herhalde bilmiyorum biraz korku vardı ama canım çok yandı cidden zor dayandım belki de ilk gebeliğim ondan mı bilmiyorum
Nur4561 Afro-dit kişinin kemik yapısına göre değişiyor olabilir bence benim zaten kemiklerim çok darmış öyle söyledi o yüzden bu kadar acı çekiyo olabilirim sizde acı olmamasına çok sevindim
Afro-dit Zynp_ese55 benim de ilk grbelikti canım biraz baskı dışında hicbirsey hissetmedim catin dar dedi sezeryana aldı zaten
Zynp_ese55 Afro-dit bana dar demedi kolay doğurursun yumuşak dedi bebeğin kafasını hissediyorum şimdi dedi hatta o kadar ileri gitmiş😄
Afro-dit ms_annisko_ takip ettiğim bir doktor çati kemiğinin dar olup olmaması 5 cm açıklık olunca belli olur çatı muayenesi diye birşey yok diyor
Nur4561 Feriideklc kanama olabildiğini ben de duymuştum tedirgin olma canım hayırlı kolay doğumların olsun inşallah
Aytac27-07 Benim ilki normal doğumdu,çatı muayenesi yapılmadı,34 haftalık 2.gebeliğim şuan ,,,acaba 2.gebelikte çatı muayenesi yapılıyor mu kızlar???
Nur4561 Aytac27-07 zaten bi tane normal doğurmuşsun ya ben sanmıyorum yapacaklarını canım. Bilgim yok bu konuda ama öyle tahmin ediyorum. Sağlıkla gelsin inşallah bebeğin
Afro-dit Nur4561 ben doktorumun beni bilerek sezeryana aldığıni düşünüyorum ben çatı muayenesinde ağrı acı çekmedim cati kemiğinin içe basık olduğunu söyledi böyle birşey olsaydı bende o muayenede ağrı yasardim