Merhabalr forumda yeniyim sorumu tecrübeli olanlar cevaplarsa memnun olurum.
21 Ekim son adet tarihimdi bugün test yaptırdım beta 1876 çıktı bu durumda kaç haftalık oluyor bana yüksek geldi doktora gitsem kese götürmüyum acaba yoksa biraz daha beklemeli miyim?