Ymr06 Kızlar bu isimlerden hangisi daha güzel sizce 🌼 Zahit Kutay Ahlas Göktuğ Şuan için aklımdakiler ama farklı isimde önerebilirsiniz 🤗
tugbadurmaz34 Ymr06 ben erkek olursa Göktuğ koyacağım sanırım forumda kimse sormamış ve koymamış bu ismi çünkü aramalarda çıkmıyor zaten az kullanılan bir isim ama resmen eşimle benim için yapılmış bir isim Gökhan&Tuğba Göktuğ 🥰
tugbadurmaz34 Ymr06 evet sevgiliyken karar vermiştik ama sorarsan ikimiz de kız istiyoruz ve asla isim fikri yok düşünmedik az kaldı cinsiyete 😂
Ymr06 tugbadurmaz34 erkek olursa Göktuğ olur artık ama kızı bilemedim 😆 isim seçmek çok zormuş ilk oğlumun adını bizde nisanliyken seçmiştik🤭
Apopot Canım Mahir nasıl? Anlamı zaten maharetli demek ama bana çok esrarengiz egzotik bi isim gelir bir oğlum daha olursa Mahir koyacağım :)