Kızlar merhaba 3yillik evliyim hiç gebelik olmadi benim adetim düzensiz
Gecen ayın 27 sinde regl oldum dün akşam erken gebelik testi yaptım yok çıktı sizce yarın sabah kaset testle yapmaliyimiyim yoksa 27 sini geçmesini bekleyip kan testimi vermeliyim☺️