gofret27 Benim doğumuma 2 ay var. Şu an her fırsatta çalışabildiğim kadar çalışıyorum. Günde en az 3-4 saatimi çalışmaya ayırıyorum bebek doğduktan sonra malum düzen değişecek. Düzenim oturduktan sonra da tekrar başlarım diye düşünüyorum tabi daha zor olacak ama mecbur 😬🙄🤭