Srp53 oyy oy bende temmuzda boş gebelikten düşük yaptım doktor parça kalmadı gayet iyi dedi 1 ay korunun sonra bırakın korunmayı dedi öyle yaptık bende ovilasyon takibi falan yaptım geçen ay olmadı bu ay çok takmadım hatta hiç düşünmedim bile ama bugün yine regl oldum , bizimde diğeri ilkte olmuştu, Rabbim aratmasın cidden zor , bu ay hayit otu aldım onu kullanicam bakalim insAllah en yakin zmanda guzel haberler alrz❤️