Nevsalin Adetime 5 gün kaldı, 2 gün arayla erken gebelik testi yaptım ikiside negatif. Bu ay için umudum bitti, önümüzde ki ay inşallah 💜 testler negatif çıkınca var olan belirtilerim bitti demek ki belirtilerin hepsi psikolojikmiş.
Seguemka Nevsalin canım daha adetine beş gün var neden umutsuz oluyorsunki bekle belki vardır insallah
momofmychildren Nevsalin benim de adet öncesi negatif çıkmıştı ama kanda pozitif görmüştüm çok yeniydi
1prensesannesi__ Nevsalin test icin erken olabilir dollenmenin 11. Gunu hcg yukselmeye basliyo bence daha erken sonradan tekrar poziti cikma ihtimali var
Zeynepacar47 Gebelık ıcın belırtılerın nelerdı ve oyle dusunme daha 5 gun varmiş hep pozıtıf dusun ınsallah gonlune gore olur
Nevsalin Zeynepacar47 sağ kaşıkta 3-4 defa batma, göğüs hassasiyeti, su içtiğim de bile mide bulantısı dün de gün işinde hep kaşık ağrım oldu ama bugün hiç bir şey yok gibi hissediyorum
Birbebekannesi33 Bence hiç ümidini kesme çokta kafana takma pcos hastasıyım ilk öğrendiğimde çok kafama takıyordum çocuğum olmayacak gözüyle bakıyordum doktor çok korkutmuştu beni çünkü sonra dedim aman ne olacaksa olsun çocuğum olmazsa başka yollara bakarız dedim hep kendime bir ay sonra hamile kalmışım Şuan 27 haftalık hamileyim çok kafanıza takmayın lütfen inanın Allah vereceği zaman veriyor inşallah sağlıklı bir bebişiniz olur 🙏🏻