Mensure51 37+1 deyim normalde şekerim yok doktor şekerini bu hafta sabah akşam ölç dedi ölçtüm açlık kan şekerim 100 ün üstünde çıktı genelde doktor dahiliye ye görün dedi aynı olan var mı