sevgul43_ Ya gece tuvaletim geldiğinde karnımda öyle bir ağrı oluyor ki sanciyla uyanıyorum normal tuvaletim geldiğini hissettiğim için değil. Sizde de oluyor mu 😬
Minigiim-vebenn52 İdrar torbası dolduğu için oluyordur bence bebede baskı yapıyo ya bende de oluyo öyle dayanılmicak bişiy değil ama ne bilim gece değil normalde de tuvaletim gelince oluyo bende yürüyemez gibi oluyorum sanki şişmişim gibi 😂