Nevsevmom Daha yeni öğrendim arkadaşımın ablası ikinciye hamileydi oğlan demişlerdi ilki kızdı bi doğmuş odaya getirmişler oğlan dedikleri kız 😵💫kabul etmemiş bu çocuk benim değil demiş lohusalıkta karışınca baya kabullenememiş daha yeni doğum yapmış olabilir mi böyle bişey korkuyorum valla😂
Tubatgn Nevsevmom Mümkün maalesef ki.. Özel ya da devlet fark etmiyor bu doktorda bitiyor 😊 @Melekecre
tugbadurmaz34 Nevsevmom aralıkta cinsiyeti öğreneceğim ve bu yüzden çok korkuyorum doktora kesin mi dedin aralıkta kesin dedi kendi gözümle görmezsem inanamıyorum 😂
AslanKadini Nevsevmom o yüzden psikolojik olarak kendimi hazırlıyorum buna erkek dediler ama kız gelebilir de 😁😁 yenidoganlarini da ortak renk alicam.
Melekecre Eltimin ilk çocuğuna hep kız demişler,doğunca erkek olarak doğmuş, çocuğun herseyi pembeymiş, olabilir galiba böyle durumlar, özel hastendeki doktora cinsiyet için gittimi acaba,yada eğer devlet hastanesine gidiyorsa bı kaç doktora gittimi ,
Nevsevmom Melekecre bilmiyorum canım ama boşveren bi kız değildi gitmiştir bir kerede olsa öğrenmeye falan cinsiyeti😂
Nevsevmom tugbadurmaz34 gözümüzle gördüğümüzde bile şüphe eder olduk ben pipisini falan hep gördüm ama değilmiş kız dedi sonradan 😂
Feri123 Nevsevmom oha ya 😂😂keşke benimde öyle bişey olsa 😁2.ye oğlum olucak ,şaka bir yana sağlıklı olsunlar ama tabi insan o şaşkınlığı atamaz
Tubatgn Nevsevmom Aslında şöyle söyleyim. Bu bebeğin pozisyonuna ve doktora bağlı. Ben çok erken öğrendim. Doktor ve yanında bulunan 3 asistanıda aynı an da erkek diye bağırdı. İkili tarama testinde ve üniversite hastanesinde oluyor bunlar.(11. Ci hf içindeydim) Sonra 18.ci hafta detaylı ultrasona girdim ve radyolog yine erkek dedi. Üniversite hastanesinde eşler içeri alınmadığı için ve birde eşim çocuğumuzu görsün diye özele gittim. 24.cü hafta ve o doktorda erkek dedi.
Nevsevmom Feri123 atamaz tabi ona göre herşeyini hazırlıyor insan bide hep bi şüphe karıştırdılar mı çocuğumu falan diye
Minigiim-vebenn52 😂 kabullenemedi galiba Bende rüyamda görmüştüm böyle olduğunu kızdı erkek geliyordu ben kız kıyafetleri aldım diye ağlıyordum 😂😂😂
tugbadurmaz34 Nevsevmom ayyyyy 🤭🤭🤭🤭 ya bana doktor 5 gün arayla önce kız sonra erkek dedi daha ne olsun 🤣
Lavinya24 Nevsevmom ayy pipiyi görmenize rağmen mi kızmış kordondu demek ki nasıl karıştırıyolar ya😂 bana da erkek dediler 16.haftada 2 doktorda erkek dedi işte böyle şeyler yüzünden asla emin olamıyorum😄
Nevsevmom tugbadurmaz34 cinsiyeti doğumda öğrenmek en güzeli bence çok karışıyor sene olcak 2024 daha bilemiyorlar ya😂
tugbadurmaz34 Nevsevmom 😂😂😂 bebeği çok olanlar öyle yapıyor ne de olsa evinde hem kız hem erkek eşyası oluyor ama benim gibi ilk çocuk olacaksa sabrım taşıyor 😂
Nevsevmom Tubatgn ayrıntılı da zaten çok belli oluyor ayrıntılıdada mı anlamadılar bilmiyorum ki birden fazla doktora gitmek en iyisi