emirasafMom Nasıl gidiyor cinsiyeti öğrenen varmı aranızda biz pazartesi inşallah cinsiyeti öğrencez iki kızım var bide oğlum olsun çok istiyorum tabi sağlıkla kucağıma alayım yeterki 🌸🙏🏻. Cinsiyet tahmini de isterim ☺️
tugbadurmaz34 emirasafMom 13+5 bende ama bana 16. Haftama gel Kesin söyleyeceğim dedi bekliyorum beklemek çok zor 😂 senin ki erkek gibi geldi bana inşallah gönlünden geçen olur 💕
Bburrcu emirasafMom erkek gıbı geldı rabbım gonlundekını versın bızde 13+1 olduk doktor erkek dedı hepımızede hayırlı doğum olsun sağlıcakla kavusalım zaman gecmıyo sankı 🩵
mimar_anne emirasafMom bende 13+3 üm 2 gün önce gittim göstermedi 2 hafta sonra tekrar gidicem benim de bir oğlum var önce sağlıklı olması duam sonra kız isterim tabi ki hayırlısı olsun hakkımızda sizin de erkek gibi geldi bana 🥰
tugbadurmaz34 emirasafMom inşallah canım benim ama sen yine de öğrendikten sonra hemen bir şeyler alma çünkü haftamız erken değişebilir ben detaylıya kadar bekleyeceğim Alışveriş için
tugbadurmaz34 emirasafMom ben devlete gidiyorum ikili test muayenemde doktor hemen sıramı verdi 21+1 de gideceğim inşallah 19-24 arası diye biliyorum devlete gidiyorsan hemen sıranı almalısın ama özelde sorun olmaz diye biliyorum
kardelen25_ ilkheyecanim96 yaa rica etsem bana da bakarmisiniz acaba 16 haftalık olduk halen cinsiyetlerini net bilmiyorum çift yumurta ikizleri bu arada 3 doktorda farklı şey söyledi 😂