Ceydamehtap daha doğmadı canım 28 haftaligiz çok şükür sağlıklı oda bende gelişimi de iyi ayrıca bu iğneler hem anne hemde bebekteki vitamin eksikligini gideriyor tabiki ol,ilk cocugumda böyle olucagini bilseydim olurdum ,3 yaşındaki oğlum B12 vitamini eksikliğinden kaynaklı ateş yaptığında nöbet geçiriyor ona da sprey verdi çok şükür şuan iyi