Temmuzmucizesi26 Bende gebeliğin ilk haftalarında hem MR hem röntgen hem de tomografiye girdim çünkü aşırı derecede karın ağrılarım vardı ve ben kanseri atlattığım için hamile kalmam da imkansız dedikleri için şüphem daha iyi yoktu aşırı karın ağrısıyla tam tersi kendi hastalığını yükseltmiştir diye derin araştırmalar yapılıyordu bana öyle bir gecede üçüne birden girdim tomografi ilaçlı tomografi idi aradan 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim yani 2 haftalıkken girmişim muhtemelen tabii Doktorlar bayağı endişelendi ilaçla tomografi MR röntgen bir gecede hepsi bayağı bir korktular detaylı ultrason falan işte heyete girilecek heyet rapor çıkartırsa gebeliğe son verilecek denildi 4-5 doktordan sonra 3D girdiğim ultrason doktoru dalga geçer gibi güldü ve bu doktorlar gerçekten doktor muydu dedi çünkü gebeliğin ilk haftalarında tomografiye giren annelerde Ya hep Ya hiç olayı oluyormuş zaten bebek anne karnında durmuyormuş ve hamile olduğumuzu bile anlamadan adet olduk sanıp kanamamız başlıyormuş böyle bir durum olmamışsa bebek hiçbir şekilde etkilenmemiştir dedi şu anda 16 haftamdayım ve Allah’a çok şükür bütün testlerim temiz çıktı detaylı da bebek gayet sağlıklı ve normal görülüyor inşallah da böyle devam ederiz