Merhaba kızlar amniyosentez yapılmasını önerdi doktor ben işlemden çok sonrasında olabilcek sıkıntılardan çok korkuyorum. Amniyosentez yaptırıp sıkıntı yaşayan oldu mu ? Veya amniyosentez yaptırıp hiçbir sıkıntı yaşamadan devam eden ? Deneyimlerinizi yazar mısınız