Pamiramsi hiç stres yapma kuzum hep iyi düşün iyi olsun hazir testte almissin 2 günde bir yaparsin gene ben aman olmaz zaten diye iş yerinde yapıp çantama koymuştum evde çift çizgi gorunce oha dedim ama kaç dakikada çıktı bilmediğim için sabah tekrarlamistim pozif gorunce eşim sevinçten ağlarken bu test benin değil demiştim doktor hayırlı olsun gebesiniz diyene kadar ne stres yaptım nede heycan hayırlı haberlerle gel inşallah 🙏🫶