Bende iki kez kürtaj oldum ilki ben düşük yaptım içimde parça kaldığı içindi diğeri de kalbi durmuştu kürtaj için hastaneye yattım o gün de kanamam başladı kendiliğinden öyle kürtaj oldum şuan tekrar hamileyim 30 haftalık o yapışıklık felan da çok nadir oluyor gözünüzü korkutmayın