Seldab Tetanoz asisindan sonra duş alan varmi içinizde acaba arkadaşlar alma dedi ama bende almak istoyirum bi sorun olur mu acaba
e_blue_sky_a Seldab bsy olmaz ya ben 2doz oldum ikisini de hiç onemsemedim kolum bile ağrımadı unutttum gitti Bi baktım kolumda yapışkan var 2gun sonra hatırladım aşı olduğumu