18 haftalıkken gittiğimde bebeğimde herhangi bir sıkıntı yokken 22 haftalık detaylıya girdiğimde bebeğimin ense kalınlığına 6.1 dendi, kalpte beyaz odak var denildi. Risk olarak %2 dendi başına gelen var mı böyle birşey ? Ne yapacağımızı bilmiyoruz:(