Merveogz33 Sonradan reflüsü olan var mı tam 36 olduk mideniz bulanmasın acı su çıkarıyorum gece uyutmuyor nasıl baş ediyorsunuz yaşayanlar var mı 🥹 su içemez oldum korkudan
Bebegim3444 Merveogz33 24. Haftamdayim o sekildeyim hep ağzında acı sus tarı çıkardım çıkarılan gbi. Gaviskon kullanıyorum. Ayva ve salatalık iyi geliyor bu ara.
aysehun Yediklerine dikkat et ben hazır bi şeyler yediğimde çok acı su geliyor simit falan yesem çok kötü oluyorum. Ama badem iyi geliyor
Merveogz33 Bebegim3444 ayva da tüketiyorum salatalık yemez oldum gasvin de içiyorum hatta tepeme dikiyorum faydasız 😅
Merveogz33 Deryalina- çok kötü bir şeymiş ya yeme içmeye korkar oldum 🥹 evet faydasız doktor yapabileceğim bi şey yok diyor