Salihameryem08 Benim üçüncü gebeliğim iki hamileliğimdede böyle olmamıştı altta baskı hissediyorum bacak aralarım çok ağrıyor yani böyle olmasını anlamadım normalmi? haftaya doktor kontrolüm var bişey olur mu sizce? 🫶🏼
Yagmurakyurek Salihameryem08 benimde 24haftlken asagdydi şimdi ise göğüs kafesimde midemde hisediorum harektlrni bugün gene aşağıda Hisetim kasiklrda sanki şeyimin içinde
Salihameryem08 Belginylmz bende öyle düşünüyorum ama bi halsizlikte var üstümde anlamadım hiç böyle olmazdım 😌
Salihameryem08 Yagmurakyurek aynen benimde öyle işte, arada bi kasılma oluyor gibi korkuyorum valla 🥺