Kızlar konserve menemen yemekte bi sakınca var mı ? (7 haftalığım)
Nergiz7 hiçbirşey olmaz yiyebilirsiniz.
Nergiz7 ne gibi sakınca olucak ki
Nergiz7 Hiçbirşey olmaz bu kadar herşeyi düşünürseniz 9 ay geçmez
Nergiz7 Ne var ki konserve domateste?
Pamuk 😅😅 onu sormaya geldim
😅😅😅😅 konserve diye mi🤦♀️🤦♀️🤦♀️