Bende gitmedim kızlar benide arayan olmadı bende özele gidiyorum ayrıca tetenoz aşısını hamile iken mi yaptırıyoruz ve benim aile hekimi evlenmeden önce esenyurttaydı şimdi evlendim benim hala esenyurtta bağcılarda oturuyorum buraya dsha aldırmadım nasıl halletcem bir an önce halletmem gerek galiba yoksa kızım dogunda sıkıntı cekicem 😊25+2 haftalıgız