Ben de mide hastası olduğum için ilacımı hiç bırakmadım, ilk 4 -5 ay haftada 2 kez içiyordum sonra yanmalar arttığı için her gün ya da gün aşırı içmeye başladım, doktorlar 3 aydan sonra zaten sorun olmayacağını söylediler ama kullandığım ilacın adı pulcet. Lansor kullanılabilir mi bilmiyorum.