Hlimee Kızlar lekelenmem var 6 gündür bugün adet gününde karın ağrısı olurya öyle karnım ağrıyor 😖 Normal mi bilemedim 🤷♀️ Sabah akşam fitil kullanıyorum Ağzımda tat yok midem bulanıyor
1palyaco Hlimee ağız tatsızlığı bende de var midem bulanıyor lekelenme yaşamadım bence doktora görünün fitile rağmen lekelenme varsa . Bende 7+4üm
Rozalii-67 Hlimee bende 8+3 üm sarı lekelenme ve kaşıntı vardı fitil ve krem verdi doktorum şuan da var akıntım ama ilk zamanlar gibi deil çok şükür
Hlimee 1palyaco canım çarşamba günü gittim devlete kesenin yanında korkulacak kadar değil ama kanama var dedi haftaya çağırdı kan sulandırıcı kullanıyorum onu kestik. Şimdi ağrım var lekelenme böyle iz gibi koyu kahverengi
1palyaco Hlimee doktor korkulacak brşey yok demiş korkmayın ama bol bol istirahat edin dinlenin hareket etmeyin fakat aksatmayın da devam ederse gidin bence .