neslii7 Kızlar gecikmemin bugün 3. Günü ara ara kasık ağrılarım oluyor hasta olacağım diyorum olmuyor göğüs hassasiyetim var ama testler negatif erken de yaptım o da negatif yumurtlama günümü biliyorum bugün yumurtlama pik günü dahil 13.gün
mombarbie_ neslii7 yarin sabah ilk idrarla tekrarlayın erken gebelik testi yapın 1 gün bile çok şey değiştirir
Merve-metin neslii7 benim gecikmemin 7.günü 5.günü erken gebelik yaptım negatif çıktı bekliyorum bakalım nolcak mevsimsel olabilir diye düşünüyorum
NovaVina_ Bir ihtimal doğru sonuç olabilir 🥹 13. Gunden ve yumurtlama tarihinden eminsen 🤗 ama kan görmeden umudunu kaybetme. Sonra cok stresli geciyor o gunler.
NovaVina_ neslii7 silik cizgiyi en azindan yakaladiktan sonra kan vermeniz daha mantikli geldi bana acikcasi 🤗