Gkc205 akifim0424 ikizlerime hamileyken bende dışardan hissedebiliyordum 20-21 haftada sağlıkla gelsin inşallah 😊
filizmom Ya ben baloncuk bile hissedemedim 17 oldum. Bazen çok hareket oluyor ama peşinden pırt geliyor anlıyorum ki bağırsaktaki gaz hareketi 😅 çok istiyorum hissetmeyi 😍
Cnuryasar Ben 16+2 de hissettim ilk hareketini şuan 16+6 erken oldu ama 4 gündür üst üste aynı saatlerde yatarken elimle dahi hissediyorum benim kız aceleci çıktı💕💕
Nurmer_ Bugün 20+6 ben de bugün aktif olarak hissettim, gerçekten çok farklı bir his, benim korkum da biraz aşağıda gibiydi tekmeler. Doktor kontrolü ve detaylı bu hafta idi, terslik olsa söylerlerdi sanırım ama tabi endişe ediyor insan aşağıda olunca.