Yildiz27 Kızlar böle seslı tıtresımlı kendını sallayan ana kucagımı almalıyım yoksa ozellıgı olmayanmı bılemedım marka vs verebılırsenız sevınırım ornegın karsıma elele markasınınkı cıkıyo bu aralar
mervemurat16 Yildiz27 ben chicco baloon aldım müzikli kendi sesinizide kaydedebilirsiniz ayrıca titreşimi var.ben ilerde hareketlenince kendi kendini sallar diye manuel anakucağı aldım.Dolap uygulamasından aldım sıfır 4-5 bin arasında
gizem050601 Yildiz27 Elele aldım bende iki gün önce geldi kurulumunu yapıp bir denedim hoşuma gitti beğendim inşallah doğunca kızım da beğenir 🥰🤗
EbruBoluKaya Bende Elele dormire aldım bebeğim 14 günlük 1 kere falan koydum içine daha küçük diye çok kullanmıyorum ama ben çok beğendim
Gulhacolak Yildiz27 ben elele dormire aldim 3 gün önce geldi çok hoşuma gitti bakalim bebis dogunca onunda hoşuna gidecek mi 😊 görüntü ve fonksiyonel açıdan önerebilirim 🌸