guzel-gun Arkadaşlar 32+5 haftalık hamileyim vajinamda dünden beri ağrı var yürürken batar gibi bu normal mi yoksa korkmam gerekiyor mu.
gamzecgr guzel-gun ellediginiz de hafif şişlik var mı bende var o sürekli olmuyor arada yürürken agri ve batma yapiyor bebislerimin kafası çok aşağıda o yüzden oluyor benim benim de haftam aynı o yüzden bı doktorunuza danışın
Rumii96 guzel-gun benimde ara ara ince sızı şeklinde ağrım oluyor. Kontrole gittiğimde bebek aşağıya baskı yapıyor dedi doktor ondan oluyormuş sanırım
guzel-gun bademommss__ o bölgenin ağrıması normal mi ya anlamadım çalışıyorum aslında oturuyorum ama evde kendimi biraz yormuş olabilirdim ayakta kalıp
guzel-gun gamzecgr doktor ntsye gir dedi ama şuan bulunduğum yerde nts yok ama şişlik yokda ağrıyı anlamadım eskiden adet olunca o bölge bazen agrirdi o ağrım gibi resmen