Plasenta yaşlılığım var 2 gün önce gittim doktor seni artık doğurtalım dedi ama hiç sancım yok fitil ve suni sancı veririz dedi ben kabul etmedim eve geldim 2 gündür kendi sancılarımı bekliyorum ama tık yok 😢 kayınvalidem de suni sancı alma kendi sancılarını bekle diyor ama ben bebeğime birşey olacak bir zarar gelecek diye korkuyorum Stresli uyuyup stresli uyanıyorum artık doğurmak istiyorum 🥲