Seda06891 Merhaba bebeğim hasta olmuştu üç aylık grip oldu şu anda ne meme emiyor ne de mama yiyor ne yapacağımı şaştım burnumu falan açıyorum tıkalı değil ne yapmalıyım tecrübesi olanlar yazabilir mi