aylinnmmmm Merhabalar, kullandığınız iyi demir ve balık yağları hangileri? Demirim çok düşük gyno ferro sanol kullanıyorum ama halen bi artış yok. İlacımda bitti değiştirsem mi diye düşündüm. Daha doktoruma soramadım.
parasetamoll aylinnmmmm devam edin toparlar toparlamazsa serum desteği ile verilir balık yağı olarak imom omega3
Merve201119 aylinnmmmm canım benimde düşüktü ben tardyferon kullanıyorum vitaminde imom omega ve kan değerlerim normale döndü vitamin değerlerimde normal
BuseBasderici aylinnmmmm ben ferro sanol kullanıyorum demir ilacı gyno olanın içinde folik asit olduğu için doktorum önermiyor. Balık yağı da duosvit kullanıyorum