Ylzsvnk yumurtlama değilde çatlama gününü biliyorsan çatlama itibariyle saysan daha ney sonuç alırsın canım ayrıca adetine daha 10 gün var bence biraz daha bekle öyle yap negatif çıkarsa üzülme diye söylüyorum canım en azından 5 gün kala yapsan daha iyi olur gibi rabbim inşallah gönlüne göre versin canım 🙏🏻