Kızlar 32. Haftadan beri diyet yaparak sekerimi dengede tutuyorum ve sürekli kahvaltıda aynı şeyleri yiyorum yumurta salata domates felan 37+5 im pazartesi doktor gün vericek doğum için ama şu iki gündür dikkat etmeme rağmen açlık ve tokluk sınırda çıkıyor yoğurt yiyorum yinede çok düşüş yok son haftalar diye mi bu durumda olan var mi