Premsesko 17.haftalarda başlamıştı benim de aşırı sık oluyordu şuan 32 haftalığız o zamanki kadar olmuyor öyle söyleyim.O zaman doktor magnosit 365 yazmıştı pek bı faydası olmadı ben ocean extramaga geçtik içeriği çok iyi magnezyum olarak çok iyi gelmişti.Bir de kasılmayla beraber ağrı, sancı eşlik etmediği sürece sıkıntı yok ama beraberinde ağrı vs olursa mutlaka doktorunuza bildirin