Hirem96 17 Ekim ilk bebeğimi düşürmeye başladım kanama ile 24 Ekim kanamam bitti bugun test yaptım silik çizgi çıktı sonradan koyulaştı sizce tekrar hamile miyim ???
Polenmom Hirem96 bunun için beta vermelisiniz en sağlıklısı öyle 🌸 birde kaseti atsaydınız keşke buraya
Yazmelegi_ Hirem96 ne olur ne olmaz bi kan verin oladabilir ama dusukten sonra genelde beta geç düşüyor diyorlardı ama doğru mu bilmiyorum
Gmzesr Hirem96 olabilirsin eğer korunmasız ilişki olduysa bende kürtajdan sonra hiç regl görmeden gebelik görmüştüm kan ver canım
Mukaddes79 Hirem96 benim de aynen öyle oldu adet görmeden hamile kaldım şu an 22 haftalığım düşük üstüne hemen tuttu☺️
Ebruebos Canım beta geç düşüyor. Benim 50 günde falan sıfırlanmıştı. Çoğu kişi de öyle yazmış foruma.
Hirem96 Polenmom evet hemen çıktı bu şekilde güncel hali daha koyu 😌🫣 kan vermek için biraz daha bekleyeceğim
Ebruebos Gebelik var o zaman betan düşmüş çünkü 🙃 bu kaset testlerde 40 ları falan gösteriyor. Böyle silikken.