Doktorum bugun yoktu başka doktora gittim acile git bi tuşe yapsinlar baksınlar dedi ağrı hissediyor musun dedi bende sürekli devam eden bi bel ağrısı var ekstra başka gelip giden bi sancı yok nst de sancı cikmis mi anlayamadim o yüzden de acile gitmedim suan gitmeli miyim