Aysenur1911 ben serklajlıyım riskli evet ama , benim doktorum 2haftada1 çağırıyor risksiz gebeleride 1muayene 2kontrol muayenesi olarak ayda1ödeme alıyor ikiside aynı uzunlukta sürüyordu ve her muayene detaylı ultrason havasında geçiyordu tüm organlarını tek tek inceliyordu yani , artık haftamız ileri bebek çok iri olduğu için o kadar bakamıyor organlarına , farklı şeyleri takip ediyor haftada 1 gidiyoruz o yüzden artık