Aycanzey 11 haftalık hamileyim ama regl olacakmış gibi sancım var. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Ahsksdk Aycanzey bende de olmuştu hatta adet dönemimde hep o tarz ağrılarda oluyo rahim büyüdüğü için
umudumhicbitmez13 Aycanzey ben bugün ayağımla ağır biwey yaptım qarnimin sağ tarafi agrida deil ateş basdi 🥹
mombarbie_ Aycanzey o haftalarda bende de olmuştu acile gitmiştim bir problem yokmuş rahim Yukarı çıktığı için agri yapıyormuş
Melodimm umudumhicbitmez13 Güc verdinse ayağınla hə ehtiyatlı ol.Narahat olma birde eleme ele.Nece həftəlik oldun?