Kızlar selam, 34 te dr gittiğimde suyun çok iyi demişti fakat dün 37+1 de gittiğimde şuanlık yeter ama 40. Haftayı bekleyemeyiz suyun azalmış dedi bol squat yap 7 aralığa kadar kendiliğinden gelse iyi olur dedi. Yüzü kanala yerleşmişti dün birde 2-3 sancım çıktı nst te 50-60 larda . Öneriniz var mı ? Bugüb doğsa ciğerleri gelişmiş midir tam :/