Edaanurciftci 2 gün gecikmeyle beta 12.55 di. Aynı Gün hafif kahverengi lekelenmem olmuştu bugün 4. Gün lekelenmem artmış adet kanamasına dönmüş gibi .kasık ağrımda oluyor özellikle sırtıma doğru. Bu gibi durum yaşayan var mı