Kızlar şuan 16+4 teyim 16+1 gibi 3 gün önce hafiften bir kıpırtı hissettim değildir herhalde dedim kendi kendime. Ama hep aynı saatlerde sabah uyandığımda akşam dinlenirken uzandığım pozisyonda kıpırtılarını çok net hissetmeye başladım günden güne. Çok güzel bir his özellikle akşamları çok net hissediyorum allahım bekleyen isteyen herkese nasip etsin bir maşallahınızı alırım ilk gebeliğim💖