Cerenbelis1 hayırlısı neyse o olsun inşallah ölçüm cihazı aldım şekerimi ölçüyorum aç tok karnına normal sabah ölçtüm aç 2 saat sonra bir daha ölçücem .yaptıkları bilerek şekerli su denilen ister istemez herkesinkini yüksek çıkartır .
Eminim ki berbat bir şey diyetisyen dedi benim yönlendiricek kendi diyetisyenim var sordum uygulucam zaten çok yiyen biri olmadım hiç hayatımda normal yaşantımda
Beyaz ekmek yok pirinç yerine bulgur sabahları ekmek 2 dilim çavdar akşamları ekmek yok
Hafif yağsız et tava da yanına salata ve yoğurt
Hepimiz sağlıklıca kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻