babyiscoming_ Kızlar ben çektirdim tüplerim açık çıktı çok şükür. Açık çıktığı halde hsgnin faydası oldu hamile kaldım diyen var mı? Sanki boşuna çektirdim gibi geliyo bana
Bal5 babyiscoming_ banada önerdi doktor olmuyor Bi seneye yaklaşık dedim rahim filmi önerdi ama korktum ben zor oldu mu nasıl oluyor bide özelde mi çektiniz ne kadar acaba bilgi alabilir miyim
Rabissssscee babyiscoming_ 2018de çektirdim çektirdiğim sırada klomende kullanıyordum sağ tüpte kılcal denecek kadar bi tıkanıklık vardı ilaçla açılmıştı o ay gebelik oldu ama kimyasaldı. Rabbim gönlünüze göre versin ♥️
beyza_77 babyiscoming_ benim tüplerim de açıktı canım. Geçen sene bebeğimin kalbi durmuştu 7 haftalikken. Doktor korunma dedi 1 sene olmadı 4 defa klomen ovitrelle femera kullandim hiç biri fayda etmedi bu sene martta çekindim doktor korunma dedi tüplerin açık dedi elhamdülillah çekindiğim ay hamile kalmışım şuan 37 haftalığız inşallah darısı en kısa sürede sana olsun 🥰
Ahsksdk babyiscoming_ bende bi sorun yoktu şükür bende çektirdim ama o ilacın etkisiyle tüpler iyice temizlendi ve diğer ay hemen hamile kaldım onun etkisi olduğunu düşünüyorum. İlk bende acaba boşa mı çekildim diye düşünmüştüm ama şükür karşılığını çok güzel bi şekilde aldım
Mervs Asla boşuna çekildim diye düşünme şuanda sağlıklı kahvaltı yapmaya sağlıklı beslenmeye özen göster yakında inşallah güzel sonuçlar alırsın ben 2 kere çektirdim hemen hamile kalmadım ama bence nolur ne olmaz yapılması gereken bişey
babyiscoming_ Bal5 canım bizimde 1.5 yıldır olmuyor. Kist falan yok adetlerim düzenli hormonlar normal. En son rahim filmi çekileyim belki tüplerde sıkıntı vardır dedim. Temiz çıktı her şey rahim yapısı falan. Tüplerde açık. Eşimde de sıkıntı yok. İnşallah film işe yarar. Özel klinikte çektirdim ben kadıköyde sonomed diye. Çok memnun kaldım. Bende korktuğum için anestezili çektirdim hiç bişey anlamadım zaten sonrada çabuk kendime geldim. Fiyat anestezisiz 3000₺ anestezili 5.500₺
Bal5 babyiscoming_ çok teşekkür ederim bilgin içim Allah razı olsun insalalh en kısa zamanda hayırlı haberler alirsin canimm
NovaVina_ Bosa neden olsun ? Tüplerin acik mi kapali mi ? Miyom, polip, kist var mi yok mu hsg de goruluyor. Ben gevelige dair bir faydasini gormedim henuz. Agustosta cekilmistim. Guya 3 ay icinde diyor bakalim son ay bu ay
babyiscoming_ beyza_77 ay ne güzel umut oldun bana inşallah canım teşekkür ederim bana ismen dua edersen çok sevinirm ismim kübra, hamilelerin duası kabul olur🥹❤️
Lagertha_ babyiscoming_ ben haziranda çektirdim. Ağustosta hamile kaldım. Benim de tüplerim açıktı temiz çıktı. Hsg nin bi etkisi oldu mu bilmiyorum. Çünkü zaten bir sene dolmak üzereydi. İlk aylarda hamile kalma ihtimali 20% iken bir senede 95%lere çıkıyormuş.