Fafali ben rahim filmi çektirdim canım sebepsiz infertelite vardı tum testlerim normaldi, eşimin de normal çıktı. En son rahim filmi çeken doktor polikistik başlangıcı var demişti. Birazda stresten olmadı, üzerimde baskı coktu 14 ay olmamıştı çocuğum