Bn ilk doğumumu üni hastanesindr yaptm pazardı kadın doğumun aciline aldılar 3 kisiydik hemsireler flan vardı önlüğü giydirp yatıon yatagnda çekion sancıyı zatn arada bi erkek hemşire doktr gelio tabi doğuma aldılar bni karışıkdı yine doğum bitti mi orda hasta bakıcılar pijamalarımı giydirdi tekerlekli sandalyeye koydular odama çıkardılar bzmkiler pijamayı verirken eşarbı unutmslar ama beni direk içerden asansörle odamın oldğu Kata çıkardılar ordada kmseyle karşılaşmadım direk odama gittim smdi özele gdiorum burda daha farklı dha kolay olucak o konuda