Modasah daki kışlık takımlar standart olanlar o kadar bol ki ablam da 50 beden ve şuan aldığım takımların biri onda çok güzel olmuş geri vermiyor bulamıyorum ben böyle diyor kışlık triko gibi kalın pembe önü beyaz fermuarlı gayet tatlı da duruyor fazla kalın biraz burası cok kıs yasanmadığı için bidaha almadım ama cok güzel kalın ve yumuşak