Kızlar selamünaleyküm bemde doğurdum çok şükür iyiyim evimdeyim anca yazma fırsatım oluyor 15:112023tarihinde gelmeyen şnatçı kızım için hastaneye gittim 41+4 hafta bir santim açıklığın vardı rahim ağzı yumuşatma o o daha sonra en düşük dozda suni sancı verdiler çünkü gebelik haftası baya ilerledi ve Bebeğim suyu sabah saat 10:00’dan bire kadar üç santimlik açılmam oldu gayet güzel ilerliyorduk ama bebeğin kalp atışları bir anda yavaşlamaya başladı ben de biraz kötü olmaya başladı nefes alıp vermekte zorlanmaya başladım oksijen bağladılar bebeğin kapasitesi ile takip edilen ilk başta her şey gayet yolunda gidiyordu son dakikalarda bebeğim suni sancıyı kaldıramadı haftası ilerde ve suyu az olduğu için acil bir şekilde sezeryana alındım genel anestezi ile sezeryan doğuma girdim spinali beklemeyeyim dedi doktorum yani her şeyi bebeğin de elinde ben o kadar uğraştım hurmalar ananasta ahududu çayı merdiven hareketleri ya yapmadığım şey kalmadı açıkçası normalde olmuş ama açılma ilerlemedi hayırlısı birini çok şükür şimdi yanımda minik sandım çok da kötü geçmedi sezeryan yani iki gün ayağa kalk herkese da yardımcı olan biraz zorlu geçti günüm ikinci günü zor geçti zaten eskisi bey olan üç günden sonra her şey normal sen çok korkulacak bir şey değil suni sancı gidecek olsak da adet sancısını en sık şekli ya gözünü korkutmaya gerçekten abartıldığı kadar değil benim o kadar ağrı işim düşük olması ama normal bir iğne devri canım çok açıyorken ya suni çok felaket bir şey değil yani her iki doğum şekilde durum sonuçta her şeyin hayırlısı olsun Rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin evlatlarımızı sağ salim kucaklarına almayı nasip etsin süt olayına gelecek olursak’ta ilk gün sütüm çok sulu bir şekilde yani bu ama normal doğum yaptığında bir üstün zaten olgunlaşma süresi 3.4 günü buluyor sakın ha biber ona göre âmin bebek dünyaya zaten açken mi kani talk bir şekilde geliyor o süt ona yetiyor da artıyor hatta hemşireler bizzat söyledi bunu sezeryanda da öyle yani arada değişen hiçbir şey yok gelmez falan filan böyle şeyler lütfen takılmayın beyninize ne gönderirseniz onunla hareket ediyor gayet şu anda normal eve geldim ikinci günü zaten duş aldım sütüm gayet kendine dönmeye başladı yani bol bol kuru dut ve incir tüketim ve su özellikle doğuma gelecek olursak Esenler Medipolde şehri soysal da yaptım doğum ama çok memnun kaldım hastane ilgi alakaları hemşireler çocuk doktorları her sabah kontroller yemekler temizlik gerçekten çok memnun kaldım ve şu an hastanede kampanya var kızlar bilginiz olsun normal doğum yapanlar için de sezeryan olduğu için de bir kampanya yararlanmak isterseniz hastanede iletişime geçebilirsiniz soracağınız bir şey varsa sorabilirsiniz fırsat buldukça cevap vermeye çalışırım hepiniz hoşçakalın sağlıcakla kalın 👌🌸🥰