Evinuuu Bende ilk bebeğimde de lekelenme olmadı, henüz mide bulantısı falan için çok erken tabii hiç bulantı yaşamayadabilirsin (inşallah) 😂 benim şimdiden midem kötü, ilk bebeğimde de 4 aya kadar çok kötü mide bulantısı kusma geçirdim 4 ay lokma yiyemedim inşallah bunda öyle olmaz ya. Yarın doktora gidince beni de haberdar et merak ederim :))