Imcea bende multivitamin ile folikasit başlatmıştı doktorum . İkisinin içinde de folikasit vardı doktoruma ben dedim birtanesini bırakmak istiyorum ikisinde de folik asit var demiştim . Doktorum folikasite devam et folikasiti bırakınca multivitamine geçeriz ozaman dedi . Sizde öyle birşey yapmamış çünkü kan ilacı da çok önemli . Oyüzden bırakma tercihini folikasitten kullanmış .